poniedziałek, 5 maja 2014

DIY - Do it Yourself (:

Ohayo ;3
Witam was na moim blogu po malutkim remoncie. Mam nadzieję, że spodoba wam się u mnie tak jak jest teraz i nie będziecie tęsknic za tym co było kiedyś (: Wiem, że może na pewno dzisiaj nie jest niedziela, ale nie byłam w stanie napisać owego dnia nawet jednego zdania. Dobra więc przejdźmy do tematu posta.


~*~

 


Do wykonania owej skarbonki potrzebujemy:
~ słoika
~ zmywacza do paznokci
~ wacików
~ lakierów do paznokci
~ kartki
~ długopisu 
~ nożyczek
~ taśmy klejącej

Najpierw musimy odkleić nalepkę ze słoika. A do tego potrzebujemy:
~ zmywacza do paznokci
~ wacika

Czynności:
~ nasączamy wacik zmywaczem
~ nalepkę nacieramy wacikiem pełnym zmywacza
~ odklejamy nalepkę z już rozpuszczonym klejem (:


Słoik już mamy czysty, teraz wystarczy przetrzeć go na sucho (:

Następnie przygotowujemy sobie lakiery do paznokci:
W moim wypadku są to:
~ biały z Golden Rose
~ czarny "bez firmowy"
~ łososiowy z Belle
~ brązowo/kawowy z Golden Rose
~ granatowy z Ingrid
~ beżowy z Golden Rose
~ z drobinkami z jakiejś nieznanej mi firmy (:

Następna czynność jest już malowaniem słoika, a gdy już 3/4 jego powierzchni będziemy mieli zamalowane naklejamy na niego karteczkę w miejscu, w którym chcemy aby znalazł się napis.

Następnym krokiem jest dokończenie "kropkowania" naszej skarbonki (: 


Gdy już skończymy odklejamy tę upozorowaną karteczkę i naklejamy nową już tą właściwą (:


Lecz najpierw musimy zając się jej przygotowaniem. 

Z kawałka kartki wycinamy odpowiedni rozmiar: 


Następnie ołówkiem wykonujemy napis po czym poprawiamy go kolorowym długopisem (:


Następnie naklejamy to na słoik i skarbonka gotowa, tak wygląda moja:


~*~

Mam nadzieję, że pomysł się spodobał i ktoś go wykorzysta. Do zobaczenia już wkrótce na OOTD a raczej OOTW (; Kopiowanie zdjęć oraz treści z bloga zabronione. 

~ wasza Adrienne ♥♥






6 komentarzy:

  1. pomysl swietny!:)

    Tinaa-Tinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta skarbonka :D Chyba sobie taką zrobię, dzięki za pomysł ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podoba (: nie masz za co dziękowac, mam nadzieję, że bd się dobrze sprawowac (:

      Usuń
  3. Ładne, proste i pomysłowe ; ) Ja jak zrobię to dam zakrętkę, zrobię otwór na monety :D Pozdrawiam, OlaaBlogg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się nad tym zastanawiałam czy tak nie zrobic, ale postawiłam na to aby skarbonka została otwarta (: cieszę się, że pomysł się wkupił w wasze gusta :333 jest to motywacją do nowych pomysłów (:

      Usuń