czwartek, 16 października 2014

Wycieczka!

No nie może być, Ada znowu zaniedbała bloga... Znowu na niego nie wchodziła od jakoś 1,5 miesiąca... Ciekawe znowu, dlaczego?


A no dlatego, że jest tak zafascynowana nową szkołą, nowymi ludźmi ją otaczającymi i przygnieciona nauką, że nawet nie pomyślała, żeby tu zajrzeć. A to zła ja!

Ale już wróciłam i przepraszam wszystkich za tę długą nieobecność (: OBIECUJĘ, że się poprawie, tylko dajcie mi trochę czasu na ogarnięcie się. ;3


No tak, lecz dzisiaj nie o tym miałam pisać.


Więc byłam z siostrą na wycieczce, dla kogoś może jest to 'kolejna nudna wycieczka z rodziną, jak ona to wytrzymuje? podziwiam jej wytrwałość' Ale jak ktoś tak myśli to się grubo myli, akurat wycieczki z moją siostrą to coś najlepszego w codziennej rutynie (:


Tym razem byliśmy na Wielkiej Sowie w Rzeczce! Było super (:


ŁAPCIE KILKA ZDJĘĆ:

hmmm... ale tu pięknie, dobra zaczynamy wspinaczkę (:

ughm.. no dobra idziemy już 30 minut, dalej jest pięknie, ale
proszę, zróbmy już postój XD

hugh... ok już... siedzimy. Tej Ala dawaj selfie, jakie my
zmęczone jesteśmy zawsze ktoś się nad
nami zlituje (;
ojj.. już idziemy ;/

Tej, patrz jak ładnie, robie zdjęcie!

Zrobię zdjęcie 'drogowskazu' może ktoś się nabierze, że szliśmy tu ze Szklarskiej 50 pare godzin XD

hmm.. oky już schodzimy o kolejny 'drogowskaz' fajnie, że leży
na ziemi, będzie ładne zdjęcie (:


O, o, Ala patrz! kolejne schronisko! Ale ładneee *,*






Tak, więc jest to wycieczka widziana moimi oczami i mojego obiektywu (: Mam nadzieję, że zdjęcia przypadną wam do gustu jak i post, który specjalnie dla was pisałam między nauką do sprawdzianu z historii, a kartkówką z podstaw przedsiębiorczości (:


~ wasza Adrienne ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz