wtorek, 13 maja 2014

OOTD - Outfit Of Today (najlepszy OOTD miesiąca) ;3

Ohayo ;3
Witam wszystkich po tygodniu i jednym dniu. Jak zwykle cuś mi się przesunęło, brak czasu i weny i tak wyszło. Więc witajcie na czymś całkiem nowym na moim blogu, czyli OOTD. Zastanawiałam się długo czy na pewno coś takiego zrobić, ale pomyślałam, że raz kozie śmierć i najwyżej doczekam się najwyższej jakości hejtów.(:. Mam nadzieję, iż miło będzie wam się oglądało mój pyszczek i do zobaczenia już za tydzień na Me&You, czyli dowiedz się o mnie więcej (: 




~*~










koszula: lumpeks, podkoszulka: house, spodnie: house, buty: nike

fot: Koza ♥

~*~

~wasza Adrienne ♥♥ 


4 komentarze:

  1. W fajnym miejscu miałaś robione zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna koszula. My też lubimy kupować ubrania w lumpeksach, ponieważ można nabyć bardzo fajne ciuszki za małą cenę :)
    Obserwujemy i zapraszamy http://angiandangi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;3 też mi się strasznie podoba (: a co do zdaniu o lumpeksach to stu procentowa prawda (:

      Usuń
  3. Fajny blog ;) Obserwacja za obserwację .? :)
    http://krejzoleczek-olciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń