niedziela, 25 maja 2014

Troszeczkę o mnie (:

Ohayo :33
Dzisiaj przychodzę do was, aby wam opowiedzieć troszkę więcej o mnie. (: Jest to kontynuacja "mojego programu" na bloga, czyli jest to część trzecia: Me&You. Ale za nim przejdziemy do mnie to chciałam podziękować wszystkim odwiedzającym, czytającym i komentującym mojego bloga to dzięki wam on jeszcze istnieje (:



~*~




♥ nie lubię moich włosów, doprowadzają mnie do szału

♥ jestem strasznie wredna

♥ nie mam zbyt wielu znajomych

♥ pocieszam się, że nie jestem gruba mówiąc, że po prostu mnie łatwo zauważyć

♥ jestem niska, najniższa w klasie

♥ uwielbiam nosić buty na obcasie lub koturnie 

♥ jestem uzależniona od mojego telefonu, nigdzie się bez niego nie ruszę

♥ lepiej dogaduję się z chłopakami

♥ uwielbiam American Horror Story

♥ mam częste wahania nastrojów

♥ irytuje mnie to jak coś nie idzie po mojej myśli

♥ moimi ulubionymi butami są GLANY

♥ uwielbiam 'robótki' ręczne

♥ chciałabym umieć szyć na maszynie 

♥ jak byłam młodsza chciałam być modelką

♥ uwielbiam Japonię i Singapur

♥ uwielbiam kawaii rzeczy 

♥ kocham robić zdjęcia innym ludziom, bądź rzeczom 

♥ lubię malować i czesać znajomych 

♥ kocham czytać książki

♥ należę do wspólnoty młodzieży oblackiej - Niniwa

♥ mam ksywkę Frodo

♥ moją ulubioną bajką dzieciństwa są Smerfy 

♥ kocham bańki mydlane

♥ uwielbiam wszelkiego rodzaju czekolady

♥ często kłócę się z rodzicami

♥ uwielbiam nocne spacery

♥ nie zasnę bez grającej muzyki albo telewizora chyba, że jestem mega zmęczona

♥ nie lubię gdy ktoś mnie dźga, ale ja innych mogę ^^

♥ kocham moje miasto nocą - Wrocław

♥ łudzę się, że gdzieś czeka na mnie mój książe

♥ uwielbiam robić innym niespodzianki



To byłoby na tyle tego co mi przychodzi na teraz do głowy (: Mam nadzieję, że przybliżyło wam to choć troszkę moją postać (: A tu macie jeszcze parę zdjęć ♥ Do napisania!


czapka - tally weijl, bluza - nn (plac w Bełchatowie), kombinezon - nn (SH), zakolanówki - biedronka, buty - nike






~ wasza Adrienne ♥




4 komentarze:

  1. świetny blog xx zdjęcia świetne
    obserwuje, liczę na rewanż :)
    http://mysecretjournalss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kocham bańki mydlane
    Obserwuje ;)
    http://miinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te same biedronkowe zakolanówki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że można dowiedzieć się o Tobie trochę więcej :)
    OlaaBlogg

    OdpowiedzUsuń